Başlangıç > SirSky > SEM Nedir ?

SEM Nedir ?

Öncelikle bunun için biraz derinlere inmemiz gerekmektedir. SEO kelimesindeki “Search Engine” olduğu gibi sem’de aynı şekildedir. Tek farkı optimizasyon olarak değilde marketing olarak işlem yapılmasıdır. SEO’dan farkı yok yöntemler farklı sadece seo site üzerinde yapılır reklamda aynı şekilde ama seo bu işin ücretsiz halidir. Örnek verecek olursak a sitesi seo yapıp 1. sıradan satış yapıyor diyelim herhangi bir kelimede b ve ya c siteleri seo değilde adwords reklam yönetimi ile ilk sayfada ve ya sağ barda belli miktar para karşılığında sitenin yayınını sürdürmektedir. Ülkemizde SEM danışmanlığı veren birçok firma bulunmaktadır. Herkesin işi farklı değil mi bu sektörde kimse kimsenin işine bal sürmesin istiyorum ben. Sem kısaca budur arkadaşlar şunu söylemek istiyorum bu işi ciddi anlamda yaptıracaksanız ciddi anlamda yıllarını bu sektöre vermiş insanlar ile çalışmanız gerektiğini söylemek istiyorum. Yani bu işi ciddiye alan kişiler ile çalışmanızda fayda var diyorum. Arama motorları biraz farklıdırlar aslında tüm hayatlarımız orda yatıyor kazandığımız paralar kaybettiklerimiz alışverişimiz yemek siparişlerinden tutunda günlük ihtiyaçlarımıza kadar artık arama motorlarından faydalanıyoruz. İnternet bakımından bu kadar gelişmiş bir Türkiye olarak bir çalışma yaptırmazsak diğer firmaların gerisine düşebiliriz. Ciddi anlamda yara alabiliriz. Bu biraz teknolojiye ayak uydurmak gibi bir şey…

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Yorum bırakın